Ақсу қаласының әкімдігі

АҚСУ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ САЙТЫ

Біздің телефон 8 (71837) 50187
WHATSAPP+7 (747) 912-63-16
Загрузка...

ТОП-5 пайдалы таңғы ас

 ТОП-5 пайдалы таңғы ас

Жұмыртқа

Өнім шынымен бірегей. Онда Е, А, D витаминдері, В тобының витаминдері, сондай-ақ фосфор, темір және күкірт бар. "Жұмыртқа сарысы адамға қажетті барлық микроэлементтерді қамтиды, сондықтан таңертең жұмыртқаны кез келген түрде жеуге болады", – дейді Вячеслав және қышқылдығы жоғары адамдарға аналық безді жеуге болады, ал төмен адамдарға жұмыртқаны пісіруге болады. Сонымен бірге омлет барлығына жеуге болады.

Сұлы

Сұлы ботқасы- әмбебап таңғы ас – кез келген ас қорыту адамдарға қолайлы. "Ол бәріне пайдалы", – дейді дәрігер. Сұлы құрамында В, А, Е витаминдері, фосфор, кальций, йод, сондай-ақ калий және магний бар. Тағамды әр түрлі ету үшін сұлы әртүрлі Джем, кептірілген немесе жаңа піскен жемістер, жаңғақтар және сәл мюсли қосуға болады. Ботқа қанты пайдалы балмен ауыстыруға болады.

Жемістер

   Барлық жемістер таңғы ас үшін қолайлы емес - олар құрамында көптеген талшықтар бар және қорытуға өте қиын. Сондықтан дәрігер тәтті алма сұрыптарын таңдап, оларды кептірілген жемістер, жаңғақтар, сүзбе және балмен пісіруге кеңес береді. Сонымен қатар, таңертең банан жеуге болады - олар жеткілікті калориялы, сондықтан таңғы ас үшін өте қолайлы. Олар сондай-ақ ішектің жұмысына жақсы әсер етеді.

Ірімшік

   Сүзбе және кез келген қышқыл сүт өнімдері жақсы асқорыту бар адамдарға қолайлы, өйткені оны сақтау кезінде асқазанның бұзылуына әкелуі мүмкін әр түрлі бактериялар пайда болуы мүмкін. Сондай-ақ, түрлі сүзбе массасын, глазурленген ірімшіктерді және дайын пісіруді таңдауға болмайды-қант пен консерванттар көп. Алайда, қоспасыз табиғи сүзбе өте пайдалы – онда кальций, фосфор, ақуыз және В тобының витаминдері бар.

Бутербродтар

   Бұл тұтас дәнді нанда, көкөністермен, қатты майсыз ірімшік және майсыз етпен дайындалған пайдалы бутербродтар туралы ғана. Денсаулық үшін шұжық, маргарин немесе майонезі бар бутербродтар таңертең ғана емес, бір күн ішінде де зиянды – мұндай өнімдерде консерванттар көп, олар өте калориялы және пісіру үшін қиын. Бірақ жаңа піскен өнімдерден дайындалған бутербродтар дәмді ғана емес, пайдалы таңғы ас болады.

Таңғы ас ішуге арналған сусындардан бәрін қолдануға болады-тек қана газдалған тәтті су мен еритін кофені ішуге болмайды. Аш қарынға жиі қолдану ас қорыту, гастрит немесе жараға дейін проблемалар тудыруы мүмкін. Шай, шырын (жақсырақ жаңа сығылған немесе қант аз), табиғи кофе-мұнда шектеулер жоқ. Рас, таңғы ас үшін ең жақсы сусын – бұл жасыл шай- кофеин кофеге қарағанда бірнеше есе көп, ал микроэлементтер мен антиоксиданттар оны шын мәнінде пайдалы етеді.


2020-05-11 16:28:26

Сондай-ақ оқыңыз