Ақсу қаласының әкімдігі

АҚСУ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ САЙТЫ

Біздің телефон 8 (71837) 50187
WHATSAPP+7 (747) 912-63-16
Загрузка...

Сұрақ

Сізді ең көп қандай қаладағы мәселе алаңдатады?

Сұрақтар мұрағаты

Төтенше жағдайлар бөлімі

Ақсу қаласы Төтенше жағдайлар бөлімі

Даулет Сарсембекұлы Куконев 

 

hs

1985 жылы туды, білімі жоғары. Қазақстан Республикасы ТЖМ Көкшетау техникалық институтын 2006 жылы «өрт қауіпсіздігі» мамандығы бойынша күндізгі оқу бөлімін аяқтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Қызметін 2006 жылы Шығыс-Қазақстан облысы «Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары қызметі» мемлекеттік мекемесінің филиалы Шемонаиха кентінің № 28 өрт сөндіру бөлімінде қарауыл бастығы лауазымында бастады.  2006 жылдың қараша айына бастап Шығыс Қазақстан облысы «Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары қызметі» мемлекеттік мекемесінің филиалы Бесқарағай ауданының № 54 өрт сөндіру бөлімінде қарауыл бастығы лауазымында қызмет атқарды.    2007 жылдың шілде айынан бастап Шығыс Қазақстан облысы Төтенше жағдайлар департаменті Семей қаласы Төтенше жағдайлар басқармасы мемлекеттік өртті бақылау бөлімінде аға инженер қызметін атқарды. 2014 жылдың қараша айынан бастап Шығыс- Қазақстан облысы Төтенше жағдайлар департаменті Бесқарағай ауданы Төтенше жағдайлар бөлімінде бас маман лауазымында қызмет атқарды.

     Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Төтенше жағдайлар Комитеті Павлодар облысы Төтенше жағдайлар департамент бастығының бұйрығымен Ішкі істер министрлігі Төтенше жағдайлар Комитеті Павлодар облысы Төтенше жағдайлар департаменті Ақсу қаласы Төтенше жағдайлар бөлімінің бастығы лауазымына өртке қарсы қызмет майоры  Даулет Сарсембекұлы Куконев тағайындалды.

Азаматтарды қабылдау кестесі:  

бейсенбі 10-00-ден 13-00 сағатқа дейін

Байланыс телефондары 8 (71837) 6-56-10

Өтініштерді қабылдау ережелері

  1. Азаматтардан немесе ұжымнан түскен жазбаша өтініштер Ақсу қаласы төтенше жағдайлар бөлімінде қабылданады және тіркеледі. Өтініштерді қабылдау уақыты күнделікті сағат 9.00 бастап 17. 00 дейін, сенбі, жексенбі және мереке күндерінен басқа.
  2. Жеке тұлғаның өтінішінде аты-жөні, ЖСН, өтініш берушінің мекенжайы, жұмысы немесе оқуы туралы мәлімет, заңды тұлға үшін оның атауы, пошта мекенжайы, шығыс нөмірі және күні, іс-әрекеттері қайта шағымданатын органның немесе лауазымды тұлғаның атауы, өтініштің себебі, өзінің талаптары көрсетіледі. Өтініште мәліметші қол қояды. Азаматтар мемлекеттік тілде, ұлттық қарым-қатынас тілінде, өз тілінде немесе өздері сөйлей алатын басқа тілде өтініш беруге құқықты. Жауаптар мемлекеттік тілде немесе ұлттық қарым-қатынас тілінде беріледі.
  3. Азаматтың өтініштері қарастырылады және бөлімге түскен күннен бастап бір ай мерзімінде  шешім қабылданады.

Қарастырылуға жатпайтындар:

-анонимдік өтініштер,басқа оқиғаларда, егер өтініште қылмыстық іс жасайын деп жатқан немесе жасалған мемлекеттік немесе қоғамдық қауіпсіздік туралы және оны құзіретіне байланысты мемлекеттік органдарға қайта жіберуге жататын мәліметтер болған жағдайдан басқа;

- сұрақтың мәні баяндалмаған өтініш.

Тұрғын үй секторын қабылдау тәртібі

  1. Құрылысы аяқталған жеке тұрғын үйлерді басқа құрылыстарымен, саяжайлар мен көлікжайларымен қолданысқа қабылдау құрылыстың жүзеге асырылу тәсіліне байланыссыз өндіріледі.  Жазбаша өтініш негізінде жергілікті атқарушы органдар жер бөлінген қабылдау комиссиясының барлық құрылыс-монтаждау жұмыстары мен абаттандыру аяқталғаннан кейін болып тағайындалды.
  2. Жазбаша өтініш Ақсу қаласының ТЖ басшысына тапсырылады. Өтініште көрсетіледі: өтініш берушінің аты-жөні, ЖСН, тұрғылықты мекенжайы, үй телефоны (немесе басқа байланыс телефон нөмірі), қолданысқа тапсырылатын ғимараттың атауы, атын, осы ғимараттардың орналасқан нақты мекенжайы, өтініш берген күні.
  3. Болашақта тапсырыс берушінің мүдделерін білдіретін үшінші тараптың өтініш жағдайда сенімхат үшінші тарап орнына жоғарыда ғимараттарды пайдалануға клиенттік қабылдау енгізу, мүдделері мен түрлі құжаттарға қол қою құқығы ұсынуға құқығы бар, ол арқылы нотариалды куәландырылған.
  4. Жазбаша өтініш берген күннен бастап екі апта мерзімде қаралады.
  5. Қолданысқа қабылдау кезінде өтініш беруші мынадай құжаттарды ұсынуы тиіс:- Бас жоспар немесе құрылыс схемасымен жеке тұрғын үй құрылысын салу үшін жер бөлу туралы;

- Белгіленген тәртіпте дайындалған және келісілген жобалық құжаттама;- Жұмысты өндіру үшін мемлекеттік мемлекеттік сәулеттік- құрылысын бақылау органының рұқсаты;

-Тиісті инженерлік коммуникацияларға қосу актісі және олардың атқарушы схемалары;- Құрылыс нормаларымен және ережелермен белгіленген атқарушы техникалық құжаттама.

6. Өтініш берушіге нәтижелерін зерттеу және қорыту бойынша беріледі:

- Оң нәтиже жағдайында – құрылысты қолданысқа енгізу туралы қол қойылған акті;

- Теріс нәтижелері болған жағдайда - құрылысты қолданысқа енгізу жөнінде ерекше пікір және өрт қауіпсіздігі нормалары мен ережелерін жою үшін нұсқама.

 7. Өтініш берушіге анықталған бұзушылықтарды жою үшін нұсқама берілген жағдайда:

- Талап етілетін өрт қауіпсіздігінің нормалары мен ережелеріне сәйкес анықталған бұзушылықтар жойылуы тиіс:

- Құрылыстар пайдалануға тапсырылатын, бақылау тексеру үшін қайта жазбаша өтініш берілсін;

Тексеру жүргізу үшін ақшалай төлем алынбайды.

ӨРТ ТУРАЛЫ АКТІНІҢ КӨШІРМЕСІН АЛУ ҮШІН ӨТІНІШ БЕРУ ҮЛГІСІ 21 Кб

ОБЪЕКТІЛЕРДІ ҚАБЫЛДАУ ЖӨНІНДЕ ӨТІНІШТІҢ ҮЛГІСІ 21 Кб

ӨРТ ДАБЫЛЫН ҚАБЫЛДАУ ЖӨНІНДЕ ӨТІНІШТІҢ ҮЛГІСІ 21,5 Кб

Егер мемлекеттік өрт бақылауынан келген болса

Өрт инспекторын қалай лайықты қарсы алу керек?

            Біздің елімізде өрт қауіпсіздігі «Өрт қауіпсіздігі үшін жалпы талаптар» техникалық регламентімен реттеледі. Регламент бойынша, кез келген меншiк нысаны кәсіпорнында (ұйымда) өрт қауіпсіздігі бойынша іс-шаралар баяндалған басшының бұйрығы шығарылуы тиіс. Басшы өрт қауіпсіздігі үшін жауапты тұлғаны тағайындауы тиіс, өрт қауіпсіздігі шаралары туралы нұсқаулар бекітілу керек. Жеке құжат шылым шегуге орын анықталады және қызметкерлерді үнемі инструктаждау бойынша бағдарлама бекітіледі. Егер бұл құжаттар болмаса, немесе олар тиісті үлгіде құрастырылмаса, тексеру кезінде кедергі келтіреді. Өрт инспекторы тарапынан қарсылық болмауы үшін міндетті түрде орындайтын жай ғана «рецептер» түрі. Барлық өндірістік, әкімшілік, қоймалар мен қосалқы бөлмелерде көрінетін жерлерде өртке қарсы  қызметті шақыру телефонының нөмірі көрсетілген кесте болуы керек. Егер ғимараттың бір қабатында 10 адамнан аса болса, көрінетін жерлерде адамдарды эвакуациялау жоспары (схемасы) орналасуы тиіс және өрт туралы хабарлау жүйесі көзделеді.   Шығатын есіктер мен эвакуациялау жолдары өрт қауіпсіздігі талаптарына хабарлау, мөлшері мен саны жағынан сәйкес болуы тиіс. Тексеру кезінде өрт сөндірудің алғашқы құралдарының болуына (өрт сөндіргіш, өрт қолғаптары т.б.), электр құралдарының жұмыс істеуіне (сымдар, розеткалар т.б.), автоматтандырылған өртке қарсы қорғану және өрт дабылын орнатуға  ерекше көңіл бөлінеді. Өрт сөндірудің алғашқы құралдары (өрт сөндіргіш, өрт қолғаптары т.б.), паспорт мәліметтеріне сәйкес болуы қажет. Бұнда әрбір өрт сөндіргіште тиісті этикеткасы мен биркасы болуы тиіс. Өрт қолғабы қосылғыштармен, өрт құралымен жасақталған. Қажетті өрт сөндіргіштердің саны мен үлгісі «Өрт қауіпсіздігіне жалпы талаптар» техникалық регламентінде анықталған. Критерийі жанып кетуі мүмкін ғимараттың алаңы және материалдар болып табылады.

         Автоматтандырылған өрт сөндіру қондырғылары және өрт дабылы болуы тиіс үй-жайлар мен ғимараттардың тізілімі ҚР СН 2.02-11-2002 берілген.

Бұндай өлшемдердің қажеттілігі ғимараттың алаңына, қабаттарының санына және кәсіпорын (ұйым)  қызметінің түріне байланысты. Өрт инспекторымен тексеру кезінде келесі құжаттар талап етілуі мүмкін:

     - Өрт инструктажын өту туралы журнал – өрт сөндіргішті немесе өрт дабылын автоматтандырылған техникалық орнату жағдайы туралы акті – ағаш және металл конструкцияларды өрттен сақтау жөнінде орындалған жұмыстар туралы акті.

Тексеріс аяқталғаннан кейін оның қорытындысы бойынша акті құрастырылады, бұзушылық анықталған жағдайда басшыға нұсқама беріледі және міндетті түрде орындалу керек. Анықталған бұзушылықтар бойынша кінәлі лауазымды және жеке тұлғаларға айыппұл ретінде әкімшілік жаза салынады. Орындалу нәтижесі қайта тексерумен тексерілуі мүмкін.

Мемлекеттік өрт бақылаушының құзіретіне не кіреді?

        Мемлекеттік өртті бақылаушы Қазақстан Республикасы заңдарының және Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулыларының  талаптарын қөрт қауіпсіздігі саласында жеке және заңды тұлғалармен сақталуын бақылайды.  Тексерістер ҚР «Қазақстан Республикасында мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Заңына сәйкес ТЖж ӨҚМББ тіркелген мемлекеттік өртті бақылау бөлімшесі басшысының тексерісті тағайындау туралы актісі негізінде жүзеге асырылады. Актіде міндетті түрде тексеретін  ұйымның атауы, Т.А.Ә, тексерушінің лауазымы, сондай-ақ нақты мерзімдер тексеруді қандай мерзімде өткізу белгіленеді. Жоспарлы тексеру өткізу туралы субъекті 30 күнтізбелік күн бұрын жазбаша түрде хабарлайды.

Жоспарлы тексеріс қандай мерзімде өткізіледі және

жоспардан тыс тексеріс өткізу үшін негізі қандай?

           Жоспарлы тексеру ҚР 2011 жылғы 6 қаңтардағы «Қазақстан Республикасында мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» № 377-IV Заңының 13, 16-баптарына сәйкес, жыл сайын жыл басында ҚР бас прокуратурасының сайтында жарияланатын тексеріс жоспары негізінде жүргізіледі, алдыңғы өткен тексерістерге қарап белгіленген уақытта:

    1) Жылына бір рет – жоғары қауіп дәрежесі кезінде;

    2) Үш жылда бір рет – орташа қауіп дәрежесі кезінде;

   3)  Бес жылда бір рет – мөлшерлі қауіп дәрежесі кезінде.

           Егер осындай тексерулер барысында бұзушылықтар анықталса, онда жоспардан тыс тексеру өткізіледі. Сондай-ақ жоспардан тыс тексерулер азаматтардың, ұйымның немесе өкімет органының жазбаша өтініші бойынша өткізіледі. Барлық бұзушылықтар жойылғаннан кейін бақылау тексерулері тоқтатылады.

Тексерушілердің қандай құқықтары және міндеттері бар?

Тексерушілердің келесі құқықтары мен міндеттері бар:

1. Құқықтары:

          1) ҚР «Қазақстан Республикасында мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Заңының 19-бабы 2-тармағында көрсетілген құжаттарды көрсеткен кезде тексерілетін объектінің аумағына және үй-жайына еш кедергісіз кіре алады;   

           2) құжаттарды (мәліметтерді) қағаз және электронды тасымалдағышта немесе тексеру нәтижелері туралы актіге қосып қою үшін көшірмелерін алу, сондай-ақ тексеру міндеттері мен мәніне сәйкес автоматтандырылған деректер базасына (ақпараттық жүйеге) қолжетімділік;

            3) мемлекеттік органдар мен бағыныстағы ұйымдардың мамандарын, кеңесшілері мен сарапшыларын қатыстыру.

2. Міндеттері:

            1) Қазақстан Республикасының заңнамасын, тексерілетін субъектінің құқықтары мен заңды мүдделерін сақтау;

            2) тексерісті Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіп негізінде және қатаң соған сәйкес өткізу;

            3) тексеру өткізу кезеңінде тексерілетін субъектінің белгіленген жұмыс режіміне кедергі жасамау;

           4) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген талаптарды бұзуды алдын алу, анықтау және жолын кесу бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес анықталған құзыретті уақытында және толық орындау;

            5) тексеретін субъектіге тексеру кезінде кедергі жасамай тексеру бойынша туындаған мәселелер бойынша түсіндірме беру;

            6) тексеретін субъектіге тексеру өткізген кезде тексеруге қажет ақпаратты ұсыну;

           7) тексерілген субъектіге тексеру өткізу нәтижерелі туралы актіні оны аяқтаған күні беру;

          8) тексеру нәтижесінде алынған құжаттар мен мәліметтердің сақталуын қамтамасыз ету.

Тексерілетіндердің қандай құқықтары мен міндеттері бар?

Тексерілетіндердің мынандай құқықтары мен міндеттері бар:

  1. Құқығы:

      1) объектіні тексеру үшін келген бақылау мен қадағалау органдарының лауазымды тұлғаларын мынадай жағдайларда тексеруге рұқсат бермеу:

жоспарлы тексеру тағайындалғанда алдағы тексеруге қатысты уақытша тоқтату мерзімін сақтамағанда;

      ҚР «Қазақстан Республикасындағы бақылау мен қадағалау туралы» Заңымен белгіленген мерзімге сәйкес келмейтін тексеруді тағайындау туралы актіде көрсетілген мерзімнен асқан немесе мерзімі өткен жағдайда;

жасалған немесе болатын қылмыстар туралы өтініште немесе хабарламада, жеке, заңды тұлғалардың және мемлекеттік мүддесін бұзу туралы өтініштерде көрсетілген немесе тексеру өткізу мерзімі аралығынан асатын кезеңде тексеруді тағайындау жағдайында;

тексеруге тиісті өкілеттігі жоқ тұлғаларға тексеру өткізуді тапсырған жағдайда;

    ҚР «Қазақстан Республикасындағы бақылау мен қадағалау туралы» Заңының 16-бабы 3-тармағында көрсетілген жағдайларды қоспағанда, тексеруді тағайындау туралы актіде тексеруге жататын бірнеше субъектілерді көрсеткен жағдайда;

тексеру мерзімін Заңмен белгіленген мерзімнен ұзартқан жағдайда;

         2) өткізілетін тексерудің мәніне жатпайтын немесе актіде көрсетілген мерзімге қатысты емес мәліметтерді ұсынбау;

         3) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте мемлекеттік органдардың тексеруін тағайындау туралы актіге, олардың лауазымды тұлғаларының әрекетін (әрекетсіздігін) тексеру қорытындысы туралы актіге шағымдану;

        4) заңға негізделмеген, тексеретін субъектінің қызметін шектейтін мемлекеттік органның немесе лауазымды тұлғаның тыйым салуларды орындамау;

       5) тексеру шеңберінде тексеруді жүзеге асыратын үдерісті және лауазымды тұлғаның жеке әрекетін, лауазымды тұлғаның қызметіне кедергі келтірмей, аудио- мен бейне техниканың көмегімен жазып алу;

     6) өз  мүддесі мен құқығын қорғау мақсатында тексеруге үшінші тұлғаны қатыстыруға.

2. Міндеттер:

         1) ҚР «Қазақстан Республикасындағы бақылау мен қадағалау туралы» Заңының 18-бабы 1-тармағының талабын сақтаған кезде тексерілетін субъектінің аумағына және үй-жайына лауазымды тұлғалардың кедергісіз кіруін қамтамасыз ету;

          2) бақылау мен қадағалау органдарының лауазымды тұлғаларына коммерциялық, салық немесе өзге де құпияны сақтаумен тексерудің міндеті мен мәніне сәйкес бақылау менқадағалау органының лауазымды тұлғаларына құжаттарды (мәліметтерді) қағазбен және электронды нұсқада немесе олардың көшірмелерін тексеру нәтижелері туралы актіге қосып қою үшін ұсыну, сондай-ақ автоматтандырылған дерекқорға (ақпараттық жүйеге) қолжетімділігін қамтамасыз ету;

      3) тексеруді тағайындау туралы актінің екінші данасында алу туралы белгі жасау;

       4) өткізілген тексерудің нәтижелері туралы актінің екінші данасында тексеру аяқталған күні алу туралы белгі жасау;

      5) Қазақстан Республикасының заңнамасына өзге көзделмесе тексеру өткізу кезеңінде тексеріліп жатқан құжатқа өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат етілмейді;

      6) осы объектіге белгіленген нормативке сәйкес объектіні зиянды мен қауіпті өндірістік факторларын тексеру үшін келген тұлғалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Кәсіпорынның (ұйымның) басшысына тексеру қорытындысы бойынша тексеру нәтижелері туралы актіні, ұйғарымды табыс етеді, ол онда жазылғанға  келісе ме немесе жоқ па, оған қол қоя ма, жоқ па оған қарамастан ол күшіне енеді. Егер ол инспектордың ұсыныстары мен ескертулерімен немесе салынған өтеулермен келіспеген жағдайда, онда тексеруші Мемлекеттік өртті бақылау тиісті бөлімшесінің бастығына 10 күн мерзімде   тура жүгініп немесе оған өтініш жаза отырып, шағымдануға құқығы бар.

Тексерілетін ұйымның лауазымды тұлағалары және басшысы не үшін әкімшілік жауапкершілікке тартылуы мүмкін?

         Қазақстан Республикасының нормативтік-заңнамалық актілерімен белгіленген өрт қауіпсіздігі талаптарын бұзғаны үшін. Мысалы, бағыныстыларына өрт қауіпсіздігі  талаптарына қайшы келетін тапсырма бергені үшін. Немесе нақты лауазымды тұлғаның міндетіне жататын, өрт қауіпсіздігін сақтауды қамтамасыз ету шараларын қолданбағаны үшін.

Өрт қауіпсіздігі талаптарын бұзғаны үшін көзделген айыппұл қандай?

        Әкімшілік құқық бұзышулуқ туралы ҚР кодексінің 1-бөлімі 249, 277, 284, 312, 313, 334, 460, 231-баптарымен, 1-бөлімі 235-бабымен көзделген  бұзушылықтар үшін кінәлі жеке, лауазымды және заңды тұлғалар әкімшілік жауапкершілікке тартылады. Осылайша, мысалы лауазымды тұлғалар дабылдың жоқтығына, шығаберісті жауып тастаған, эвакуация жолдарын қате орналастырғаны және т.б. үшін 400 АЕК, заңды тұлғалар 2000 АЕК мөлшерінде айыппұл салынады. Жеке тұлғалар өрт қауіпсіздігі бойынша анықталған бұзушылықтары үшін және оның талаптарын сақтамаған үшін 200 АЕК-ке дейін айыппұл салынады.

Өрт қауіпсіздігі ережесін бұзу туралы хаттаманы кім жасайды?

     Әкімшілік хаттамаларды оған уәкілеттік берілген өртке қарсы қызметтің қызметкерлері жасайды. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі мемлекеттік өрт бақылау органдарының лауазымды тұлғалары қарастырады.

 

 

 

 

2017 ж 08.08


2015-06-03 15:41:24

Сондай-ақ оқыңыз