Ақсу қаласының әкімдігі

АҚСУ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ САЙТЫ

Біздің телефон 8 (71837) 50187
WHATSAPP+7 (747) 912-63-16
Загрузка...

Сұрақ

Ақсу қаласында «ZeroTolerance» мобильдік қосымша енгізу жоспарлануда, ол азаматтарға смартфон арқылы әртүрлі құқық бұзушылықтар және басқа да толғандыратын мәселелер туралы хабарландыру (фото-бейне) жіберуге мүмкіндік береді. Нәтижесінде адамдар бұзушылықтарды жаза отырып, ол туралы хабарлап қана қоймайды, өздерін де тәртіпке үйретеді. Осы қосымшаны енгізуді қолдайсыз ба?

Сұрақтар мұрағаты

"Суармалы егiстiктi алқаптардың суарылмайтын түрiне ауыстыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы "24" сәуірегі
№ 112/4 қаулысымен
бекітілді

 

 

 

 

"Суармалы егiстiктi алқаптардың суарылмайтын түрiне ауыстыруға
рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Павлодар облыстық әкімдігінің 22.12.2016 № 375/8 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Суармалы егiстiктi алқаптардың суарылмайтын түрiне ауыстыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) облыс қалалары мен аудандарының жергілікті атқарушы органдарының кеңсесі;
      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесі – суармалы егiстiктi алқаптардың суарылмайтын түрiне ауыстыруға рұқсат беру туралы көрсетілетін қызметті берушінің қаулысы (бұдан әрі – рұқсат) немесе Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 272 бұйрығымен бекітілген "Суармалы егiстiктi алқаптардың суарылмайтын түрiне ауыстыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.
      Порталда мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қағаз түрінде алуға жүгінген жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі электрондық нұсқада ресімделеді және қағазға басып шығарылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілген қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды және өтінішті тапсырады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінішті қабылдаған кезден бастап көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттармен өтінішті тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақытын көрсете отырып, кеңседе тіркелгені туралы белгі қойылған өтініштің көшірмесін береді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына өтінішті, құжаттарды береді – 15 (он бес) минут ішінде;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы ұсынылған құжаттармен бірге өтінішті қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 30 (отыз) минут ішінде;
      3) жауапты орындаушы өтінішті қарастырады, рұқсат беру жобасын немесе стандарттың 9-1-тармағымен көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды, және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды – 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күн ішінде.
      Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда құжаттарды алған күннен бастап өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап береді – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкеріне береді – 30 (отыз) минут ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері шығыс хат-хабарлар журналына рұқсатты тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті алушыға береді – 15 (он бес) минут ішінде.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің (қызметкерлер) құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) жауапты орындаушы.
      7. Рұқсаттыты беруге әрбір рәсімнің ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасында (кесте) келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік
корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ ақпараттықжүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Порталда өтініш білдіру кезінде мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі – 30 (отыз) күнтізбелік күн.
      Портал арқылы көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық іс-қимылдары және рұқсаттары:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) немесе бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ парольдің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда мемлекеттік қызметті алу үшін ЖСН/БСН-ді және парольді енгізу процессі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-процесс – порталда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыру үшін (мәліметтерді енгізу), стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттар көшірмесін электрондық түрде сұрау нысанына бекіту, сонымен қатар сұрауды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) тексеру;
      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрауды өңдеуі үшін өңірлік "электрондық үкімет" шлюзының (бұдан әрі – АЖО ӨЭҮШ) автоматтандырылған жұмыс орнында "электрондық үкімет" шлюзы (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландырырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) жіберу;
      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарға және қызметті көрсету негіздемесіне сәйкес тексеруі;
      10) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұралып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық құжат нысанында хабарлама) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы осы регламенттің 3-қосымшасының диаграммасында келтірілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінде, көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін толық сипаттау, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау осы регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

 

"Суармалы егiстiктi
алқаптардың суарылмайтын
түрiне ауыстыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

 

Р/с №

Атауы

Мекенжайы

Байланыс нөмірі

Электрондық мекенжайы

1

2

3

4

5

1

Павлодар облысының әкімдігі

Павлодар қаласы, Академик Сәтбаев көшесі, 49-үй

8-718-2
32-08-18

kense1.ao@pavlodar.gov.kz

2

Ақтоғай ауданының әкімдігі

Ақтоғай ауданы,
Ақтоғай ауылы,
Абай көшесі, 75-үй

8-718-41
2-14-50

kense.aakr@pavlodar.gov.kz

3

Баянауыл ауданының әкімдігі

Баянауыл ауданы,
Баянауыл ауылы,
Сәтбаев көшесі, 45-үй

8-718-40
9-12-03

kense.abr@pavlodar.gov.kz

4

Железин ауданының әкімдігі

Железин ауданы,
Железин ауылы,
Әуезов көшесі, 19-үй

8-718-31
2-21-40

kense.azhr@pavlodar.gov.kz

5

Ертіс ауданының әкімдігі

Ертіс ауданы,
Ертіс ауылы,
Қажымұқан көшесі, 118-үй

8-718-32
2-10-68

kense.aer@pavlodar.gov.kz

6

Качир ауданының әкімдігі

Качир ауданы,
Тереңкөл ауылы,
Елгин көшесі, 172-үй

8-718-33
2-15-70

kense.akr@pavlodar.gov.kz

7

Лебяжі ауданының әкімдігі

Лебяжі ауданы,
Аққу ауылы,
Всеволод Иванов көшесі, 92-үй

8-718-39
2-10-32

kense.alr@pavlodar.gov.kz

8

Май ауданының әкімдігі

Май ауданы,
Көктөбе ауылы,
Абылайхан көшесі, 34-үй

8-718-38
9-11-70

kense.amr@pavlodar.gov.kz

9

Павлодар ауданының әкімдігі

Павлодар ауданы, Павлодар қаласы, Қайырбаев көшесі, 32-үй

8-718-2
32-20-89

kense.aрr@pavlodar.gov.kz

10

Успен ауданының әкімдігі

Успен ауданы,
Успен ауылы, Ленин көшесі, 71-үй

8-718-34
9-19-37

kense.aur@pavlodar.gov.kz

11

Шарбақты ауданының әкімдігі

Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, Советов көшесі, 51-үй

8-718-36
2-19-91

kense.ashr@pavlodar.gov.kz

12

Ақсу қаласының әкімдігі

Ақсу қаласы,
Астана көшесі, 52-үй

8-718-37
5-01-63

kense.aa@pavlodar.gov.kz

13

Екібастұз қаласының әкімдігі

Екібастұз қаласы,
Мәшхүр Жүсіп көшесі, 45-үй

8-718-77
4-09-45

kense.ae@pavlodar.gov.kz

14

Павлодар қаласының әкімдігі

Павлодар қаласы,
Қайырбаев көшесі, 32-үй

8-718-2
32-01-80

kense.ap@pavlodar.gov.kz

 

"Суармалы егiстiктi
алқаптардың суарылмайтын
түрiне ауыстыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

2-кесте. Әрбір рәсімнің ұзақтығын көрсете отырып,
құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің)
арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау

Негізгі процестің (жұмыс барысының) іс-қимылы

Іс-қимылдың (жұмыс барысының) №

1

2

3

4

5

1

Атауы

Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Жауапты орындаушы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы

Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері

2

Іс-қимылдың (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Өтініштерді, құжаттарды қабылдау және тіркеу

Өтініштерді, құжаттарды қарау

Өтініштерді қарау, ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қою

Шығыс хат - хабарлар журналында тіркеу

3

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйым –дастыру - өкімді шешім)

Тіркелгені туралы белгісі бар өтініштің көшірмесін, өтінішті және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру

Жауапты орындаушыны анықтау

Рұқсат жобасын немесе ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда стандарттың 9-1-тармағымен көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау - 2 (екі) жұмыс күні ішінде құжат түскен күннен бастап өтінішті алдағы уақытта қараудан дәлелді жазбаша бас тартуды дайындау, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру, порталға жолдау

4

Орындалу мерзімдері

15 (он бес) минут ішінде

30 (отыз) минут ішінде

28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күн ішінде

30 (отыз) минут ішінде

15 (он бес) минут ішінде

5

Жалпы орындалу мерзімі

30 (отыз) күнтізбелік күн ішінде

 

"Суармалы егiстiктi
алқаптардың суарылмайтын
түрiне ауыстыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету
кезінде функционалды іс-қимыл диаграммасы

 к1

    Портал АЖ – Портал ақпараттық жүйе

      ЭҮШ - "электрондық үкімет" шлюзі
      ЭҮӨШАЖО - "электрондық үкімет" өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орны

 

"Суармалы егiстiктi
алқаптардың суарылмайтын
түрiне ауыстыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
4-қосымша

"Суармалы егiстiктi алқаптардың суарылмайтын түрiне
ауыстыруға рұқсат беру" мемлекеттік қызметті
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

 к3

 

 

 

 

 

2017 ж 18.05


2017-05-18 16:15:02

Сондай-ақ оқыңыз